Comeback

Oj hur längesen var det inte jag skrev här egentligen.. Man skriver att man ska börja blogga igen, men sen tunnas det ut mer och mer och tillslut är man tillbaka där igen med noll motivation. Känner ni igen er? ;)
 
Denna gång när jag är tillbaka nu så kommer det bli lite annorlunda. Jag kommer inte blogga om min vardag såsom skola, hästen etc utan denna gång kommer jag fokusera på min träning. Mycket är det för att jag själv ska hålla reda på hur jag låg till en månad tillbaka och min utveckling. Så beroende på hur jag känner för det kanske jag lägger till lite annat jag gjort också, men först och främst träningen. 
 
Just nu är det väl ungefär 3 personer om dagen som kollar inte på bloggen, och så lär det fortsätta ett tag till tills jag känner att jag är igång och så, så ni 3 tappra läsare får gärna hänga på nu!
Kram, Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0