Vacker Stockholm

Hejhej!

Allt Bra med er? Har inte bloggat något pågrund av tidsbrist och så. I fredags sov jag hos Emelie. Färgade hennes hår och senare kom Pierre Joel och Fredde dit. På lördagen kom min släkt och firade mig! Fick presentkort på hollister, pengar, godis. På kvällen träffade jag Elin. Vi gick till donken där vi först mötte Pedman och senare kom massa.. Emelie Joel Pierre Emil Tobbe Amanda Johannes Lukas osv. Vi va lite vid odenslunda innan det blev för kallt så vid 11 gick jag å Elin med Emelie t carlslund och så hämtade Elins pappa oss.

Igår så var jag först i stallet och red med min kusin! Vi red ut i ca 1 h. Jätteskönt väder verkligen. Kom hem runt 17 så då duscha och åt jag innan jag gick ut och mötte Larsson jonte Tobbe och Joel! Vi tog bussen och mötte Emelie och gick sedan till Max. Kom hem runt 22:20 ungefär.

Just nu sitter jag nere på Vacker Stockholm i centrum och har precis gjort klart mina naglar. Supernöjd verkligen :D min kusin sitter och gör sina just nu så ska vänta på henne och sedan åka hem. Har nationella i kemi imorgon och efter ska jag gymma och sen åka in till stan och möta min kusin för lite shopping! Ha det bra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0