Pluggpluggplugg

Hola amigos!
 

Allt bra med er? Med mig är det i alla fall bra :) Skolan började i måndags, veckan hittills har ändå rullat på snabbt. Har haft min iphone i en vecka nuu :D Hihi det va min födelsedagpresent förresten! :) Fyller år om 6 dagar.. Naaajs! Tänkte lägga upp ett litet collage med lite 'vill ha saker' ifall någon i min släkt läser min blogg hihi:*
 
Har prov i kemi imorgon.. Så sjukt oförberedd. Har ju nationella i kemi den 19 mars oxå. Så borde väl sätta mig och plugga nu. Har gjort det lite till och från men inget seriöst. Måste verkligen få bra på det häääär!!! Var på gymmet en snabbis idag oxå. Duktig tjej som varit där varje dag den här veckan hihi. Ska försöka hinna imorgon oxå, för på fredag lär jag inte hinna. Nej nu MÅSTE jag plugga. Ha det bra, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0