Don’t let the past steal your present.

hejhej!
 

Hann tyvärr inte blogga igår.. Men vid 13 ungefär tog jag bussen till väsby. Mötte Amanda, Karl och Isac på gymmet. För mig var det ben-dag så jag och Karl körde ben och rumpa medans Amanda och Isac gjorde armar. Kan ju bara säga att träningen verkligen tog, har sån sjuuk träningsvärk idag haha! 
 
Var klara ungefär vid 4 kanske, åkte hem en liten stund och fixade mig och sen vid 6-7 åkte vi in till stan! Vi skulle gått på bio egentligen men det blev lite strul så vi gick och åt istället. Jag tog kinamat hihi. 
 
Idag så vaknade jag runt halv 8 men somna om och gick upp runt 12. Sån äääcklig träningsvärk.. Wäää :(:(:( Fast då vet man att träningen har tagit lite iaf. Blir bara att vara hemma idag, men imorgon ska jag först till Robin och sen kanske in till stan igen med Elin och kolla 1D butiken :D Puss
 
En av alla 14534 bilder som togs igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0