16 år och 2 dagar!

Hejhej!
 

Allt bra med er idag? Själv har jag minst sagt haft en stressig dag. Började 8:15 imorse, skulle egentligen planerat inför 9ornas show men jag, Amanda, Bea och Kamilla satte oss och började skriva våran minioritetsspråkredovisning vi skulle ha lektionen efter! Vi hann precis klart och redovisningen gick högt över förväntan! Jag fick även reda på att jag fått B på min muntliga redovisning i svenska nationella. .GLAD BRUD!
 
I tisdags fyllde jag ju 16 år! Dagen var superbra, var på sånt extremt bra humör verkligen! Fick iPhone 5 (det var den jag fick som tidig födelsedagspresent), 500kr, biljett till när Spanska Ridskolan kommer till globen, skydd till iphonen när man tränar och parfym! Släkten kommer på lördag bland annat och imorgon ska nåra kompisar fira mig :) Mamma bokade även tid åt mig och min kusin på Vacker Stockholm nere i centrum, så på måndag så vi och göra naglar! Det blir gelénaglar med glittertoppar.. Vet dock inte vilken färg än, men lutar åt rosa eller guld hihi ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0