Seg dag!

Hej!
 
Skulle gå upp 06.45 imorse men så blev det ju ikke. Pappa väckte mig kvart över och sa att vi var tvungna att åka till bussen om 20 min så det blev lite småstressigt. Skulle åka nya bussar dessutom, så först ta 627 mot Sollentuna S och gå av vid Gribbylund men den stannade i nått jävla industriområde så (ljuger inte nu) sprang säkert runt i halva täby innan jag hittade rätt busshållplats där 684 skulle gå. Kom fram till busshållplatsen precis när bussen skulle gå, men fick stå och vänta i 5 min innan den kom.. Kände paniken komma krypande eftersom det inte gick några fler förens på eftermiddagen.
 
Kom fram till skolan 10 min efter vi börjat, men våran slöjdlärare kom aldrig så det gjorde inget. Sen var vi nere på Väsby Nya Gymnasium och så. Skolan i sig verkade faktiskt riktigt bra, men dom har bara standardlinjerna -natur samhäll och ekonomi. Jag som ska gå estetiska kan ju inte gå där.. Men lutar nog att välja Väsby-Sam som tredje eller något! Kom tillbaka till skolan när våran lunch började. Sen hade vi lång matte + kort SO efter.. Skitsegt verkligen.
 
Gick hem och hämtade gymkläderna, tog bussen ner till gymmet med Milla och var där 16.00. Vi var så himla flummiga i början.. Kunde verkligen inte koncentrera oss haha ;) Tog bussen hem igen vid 17.17 så va hemma halv ungefär. Har hunnit baka och kolla på ett OTH avsnitt så nu ska jag fixa hos marsvinen och sen duscha. Sov gott puss!
 

Kommentarer
Postat av: Friskey

vilken fin bild på dig! :D Skit snygg!

2013-01-16 @ 15:45:00
URL: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0