You’ll never know pain until you look into the eyes of someone you love, and they look away.

Hej mina kära läsare!
 

Har ni haft en bra dag? Min har varit helt okej! Vaknade upp med ett bra humör imorse för en gång skull. Missade dock första lektionen när vi hade spanska prov men gjorde det senare under arbetspasset istället. Provet gick dock inte så bra.. Vissa delar gick väl helt okej men är inte alls nöjd.. Hade även matteprov del 2 idag oxå som sista lektion. Dom 4 frågorna var på A-förmågor, och jag vet redan nu att jag förmodligen hade fel på minst en av dom.. Är tyvärr inget mattegeni och kommer nog aldrig bli :( 
 
Kom hem runt kvart i 5 så sen dess har jag bara duschat och kollat på tv. Inte gjort nånting nödvändigt men sånna dagar behövs dom med ;) Nu är det bara två dagar kvar sen är det looooooooov!!! Så himla skönt verkligen. Under lovet kommer förhoppningsvis jag bli moster hihi, annars ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk så jag kan börja gymma igen! Sen så är det ju bara 20 dagar kvar tills jag blir 16 weeehåå :D 
 
Lite smått bildbrist eftersom min kära vän Amanda inte skickar bilder till mig hoihohioh :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0