Vi bygger upp ett samhälle där en stor del blir nollade..

Ny droglåt ^ Håll om mig/Petter,Daniel Adams Ray.
 

Låten var faktiskt inte alls min smak i början.. Men nu ligger den i hjärnan heeeela tiden haha!
Måndag igår - Ganska lugn dag, hade nationella muntliga i svenska. Var inte alls nervös innan men när texten låg framför mig kände jag hur jag blev mer och mer skakis. Fick texten om ''Hen'', ganska bra text men relativt svår att ha en diskussion till tycker jag. Det gick i alla fall bra och jag är nöjd med min del.
Efter skolan åkte jag och Elin ner till stationen och solade. Bruden åker ju till Teneriffa imorgon.. Avis? Nej absolut inte!! 
 
Idag så har dagen rullat på snabbt som satan. Hade matteprov som näst sista lektion vilket gick bra, i alla fall första delen. Andra delen kan jag bara säga -Hej F!! till.. Just nu sitter jag hemma och lyssnar på lite musik bara. Borde egentligen plugga till spanskaprovet imorgon men har ingen lust över huvudtaget.. Vill jag inte få F där oxå så är det väl bara å sätta igång.. PussHej!
 
Tröja-Manhattan / Jeans-Hollister / Hunters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0