It seems when you want someone, they don’t want you. And when someone wants you, you don’t want them. And when you both want eachother, something has to come around and mess it up.

Haluuuuuu sötisar!!! 
 

Allt bra med er?! Med mig är det asbra! Imorse tog jag bussen till Robin. Mockade och fixade hans mat först, tog sedan in honom och pysslade med honom ett bra tag innan jag tog på honom fleecetecket och hacket. Red ut barbacka i kanske 30 minuter. Skrittade och travade på vägarna och jobbade honom i formen, ställde åt båda hållen och red lite skänkelvikning i sicksack över vägen. KSDJFSKLBVFSKLJBVSDKJFA va fin han va.. Heeelt sjukt. Han gick seriöst som värsta dressyrhästen, blev verkligen helt mållös. Sånna dagar som man önskat att man haft fotograf med sig upp.. Menmen så är det ;)
 
Pappa hämtade upp mig lite senare, vi åkte hem och jag bytte om och hämtade min plånbok lite snabbt och åkte sedan till Täby C. Vi gjorde lite ärenden (tidig födelsedagspresent som ni får se snart) och åt sedan på BK. Kom hem runt 15 kanske och har bara suttit här sen dess. Pappa och Åsa är och storhandlar just nu så ska passa på och hoppa in i duschen. Puss!
 
söt kan han i alla fall vara ibland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0