I can't take one more sleepless night without you

Förlåt för dålig bloggning, men hade inte tillgång till internet igår!
 
Efter jag slutat igår tog jag bussen till stallet och så väntade Lovisa och dom vid stora vägen så vi fick skjuts. Red först Larre på åkern. Eller började med och trava å galoppera ett varv runt travbanan och då var han skitfint inget bus eller nånting! Sen så red jag på en stor volt runt Lovisa på åkern. Då gjorde han maaassa lufthopp, kickar osv men haha jag bara garva, tönthäst haha. Han blev sjuukt svettig iaf så var ändå nöjd med honom. Red Ludde med Lovisa efter. Vi red ut en bit men det blev mörkt och börja regna så vi red bara i 30 min kanske. Sov hos pappa sen så hade inget internet igår.
Har precis kommit hem från skolan nu iaf. Skulle åkt och tränat men det blev ej så, så nu får jag träna by my self buhu. Imorgon så ska vi till Skansen med alla 9or.. wiihåå hahah nej skittråkgit.. Aja yolo PUSSHEJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0