Real people are never fake, and fake people are never real.

Hejhej och förlååååt för skitdålig uppdatering..
Men iaf, igår till idag sov jag hos sara! mysiigt värre! Igår kväll va vi på 98ornas träning, kom hem runt halv 11 och sen satt vi och kolla på filmen "älska mig" åh fyfan börja nästan gråta.. så sjukt fin film, och hemsk för den delen oxå men fick mig verkligen och tänka till hur fina mina bästavänner är. Sen iaf somnade vi runt halv 4-4. Vaknade runt typ 12 idag, så låg vi och snacka och sen gick vi upp och åt. Sen drog jag hem t mamma och duscha och sen tog vi bussen till centrum. Gick bara runt där nere och sen tog sara bussen hem och jag tog en annan. Sen gick jag ner med Kakan till stallet för lovisa skulle rida så gick med när lovisa skritta ut :) sen så kom jag hem och har precis ätit :) Imorgon ska jag träffa min bäääbis, wiihååå fast emma kommer inte hem från kryssningen förän på eftermiddan typ så på dan ska jag jag nog träffa sara i stan :) har inte träffat henne sen i somras så sjukt länge sen verkligen! hihi långt inlägg, hoppas ni orkade läsa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0