Standing alone doesn’t mean I am alone. It means I am strong enough to handle things all by myself.

Hej igen! :)
 
Har tagit en liten bloggpaus pga en massa saker som hände just då, sen har jag bara inte tänkt på bloggen på ett tag vilket var rätt skönt!
I fredags var jag på SHIS med mamma. Vi åkte in vid 10 och gick på mässan tills 15 då våran show började. Fick med mig ett schabrak, tredelat pannband, tshirt, tunnare tjocktröja, jacka, grimskaft och lite annat med mig hem! Showen var väl helt okej, hoppning, barbackahoppning och islandshästarna var det! Vi vann ju biljetter så satt på 5e raden nerifrån! 
När vi kommit hem körde mamma mig till Lovisa så kollade vi på film, The Blind Side. Skitbra film, den var baserat på en verklig historia dessutom. På lördagen åkte vi upp till stallet för att fota i snön som kommit. Hann dock inte rida så länge då Elin åkte av natchos.. Men det gjorde inget för skulle ändå bli hämtad halv 1. Vi var bortbjudna till min kusins mormor och morfar! Jättemysigt var det!
Åkte hem till pappa och Åsa sen, började känna mig jättehängig så gick och la mig runt 9 för skulle upp och jobba idag. Kände mig ännu sämre imorse, men åkte till jobbet iaf! Skulle stå på julmarknaden och sälja för Blomsterpinglan. Det var kallt kan jag ju säga, mina tår levde typ inte för ett tag. Pappa och åsa hämtade mig vid 15 och så åkte vi till Robin och fixade allt och sen hem! 
Så nu sitter jag i min säng och bara kollar runt på datan lite. Mår verkligen inte bra så får se om jag går till skolan imorgon.. Vi hade även besök från en liten räv för en stund sen.. Spex som pappa kallar honom haha! Fick några bilder på honom dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0