My phone is like my lover. Its the last thing I see at night, and the first thing I wake up to every morning.

Nu ligger jag med en filt framför tvn. Stannade hemma från skolan idag också.. Usch vad jag hatar och vara sjuk. Vid halv 12 åkte jag med pappa och Åsa för att äta lunch med Åsas mamma. Vi åt på O'Learys! Satan vad god mat dom hade.. Dit kommer jag lätt gå igen hihi ;) Min alvedon började avta så fick riktigt ont i huvet och började känna mig jättehäning, sen hör vi på radion att det ska bli världens snöstorm inatt med klass 2 varning så jag hämtade mina grejer hemma och så körde pappa hem mig till mamma. Vi vågar inte chansa på att bussarna går imorgon, och jag är tvungen att gå till skolan på morgonen för vi har luciaträning. Får se hur jag mår om jag går hem efter det isåfall. Nu ska jag skriva klart det sista på idrottscaset och sen skicka in det! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0