#jordensundergång

Hellooooo babes
 
Förlåt för skitdålig bloggning men jag har lixom ingen ork. Sen i måndags har det varit först skola sen direkt efter till jobbet. Slutar egentligen 19 men fick jobba över i måndags, igår och idag. Tiden går snabbt när man är på jobbet men när jag kommer hem är jag heeelt död.
 
Idag så började vi 9.30 så fikade vi, fick betygen osv. Är skitmissnöjd verkligen.. Aja tänka positivt! Det är ju nästa betygen som verkligen gäller. Sen åkte jag och Milla till gymmet i typ 40 minuter innan jag var tvungen att åka ner till jobbet. Har gjort julgrupper hela dagen + sprungit med ett bud och hämtat lite saker mellan butikerna. Fick även min lönespecifikation för när jag stog på julmarknaden.. Jag kan ju säga att jag blev förvånad :') Snacka om glaaaad hihih. 
 
Ska ge marsvinen mat nu och sen gå och sova.. Imorgon jobbar jag heldag och det lär vara kaos där nu innan jul.. Puss och Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0