I might miss everything you said to me..

Hej på eeer!
 
Klockan ringde på 08.00 imorse, bra start på lovet ;) Duschade och lite så, bussen gick 09.26 och Evie satt redan på den. Sen har dagen rullat på, mamma fick komma ner till jobbet runt 14 eftersom min käke kanske är ur led.. Igårkväll när jag skulle äta hade jag liiite bråttom så hela käken knaka till så sen dess har det gjort gryyyymt ont. Har väl sammanlagt ätit 5 alvedoner idag men det hjälper inte.. Mamma har ringt akuten och hon är påväg hem så jag får se vad dom säger. 
Slutade 19 då jag verkligen inte orkade jobba över idag så fick skjuts av Evies syster hem! Har bara legat i soffan sen jag kom hem, min alvedon har slutat värka och jag orkar inte resa mig upp.. :(
 
Imorgon börjar jag samma som idag men jobbar bara till 16, samma på söndag sen LEDIG! 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, gullig bild! ;)

2012-12-21 @ 21:57:03
URL: http://baramedryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0