Don't lose hope. When the sun goes down, the stars come out.

Helluuuu :D
 
Lalalala jag är såååå glad hihi. Åkte upp till stallet vid halv 2 ungefär, fixade allt och vi blev väl klara till 15.55 så då red vi iväg ner bakom stallet där vi tände faklorna! Laurus var superduktig och blev inte alls rädd. 
När vi kom upp till stallet red vi kadriljen direkt som även den gick super! Ingen av hästarna skyggade eller fjantade sig utan allt satt perfekt! Vi avslutade med våran kaptensvändning och sedan sprang vi ut och slängde på tolkningsselen och sadeln! Eftersom vi bara tränat 2 gånger innan och Lovisa kraschat x-antal gånger in i snödrivor (hahahahah) så trodde jag inte att vi skulle lyckas klara så många varv, men det gjorde vi! 
Efteråt så fick barnen rida och åka pulka bakom Laurus och Smaiky. Haha pappa fick åka bakom Laurus.. ;) Sedan fixade vi i ordning hästarna och hade lite julklappsöppning, wiiihåå vad jag är glad :D 
Och det fick jag av Lovisa! :D Ett orange catagoschabrak och hellokitty trosor :D
 
Nu ska jag kolla klart på DH och sen sova, jag är gryyymt trött. Det kommer upp ett inlägg imorgon med ännu mer bilder från idag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Lovisa

wiiie!! :DD

2012-12-16 @ 21:14:22
URL: http://baramedryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0