Badet

Hej på er.

Just nu ligger jag i badet med tända ljus å allt. Lovisa sov hos mig inatt, så efter att jag varit på gymmet igår (totaly alone) så hämtade Jennifer å Jonas upp oss och så åkte vi till Täby. Vi bakade pepparkakor och kollade lite på desperate. Vaknade runt 10 imorse så då åt vi och sen fotade lite och sen tog vi bussen till stallet.

Fixa lite inför imorgon innan vi red. Red igenom allt och det gick bra, sen tolkade vi. Hihi fan va kul det är! Ser dock ut som en jävla häxa då mitt smink runnit å så. Åkte hem runt 17.30 så då köpte vi MAX. Sover i Väsby inatt då vi inte vet om bussarna kommer gå imorgon, min data är i Täby så mobilbloggar från skolans internet så inte nåra mer inlägg ikväll. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0