2012 resumé

Januari:
Började hoppträna L mer seriöst. Var uppe i stallet kontinuerligt med Lovisa, fotade massor och bara tog det lugnt.
 
 
Februari:
Snön började försvinna, körde Larurus och började träna upp inför hans kval!
 
 
Mars: 
Jag fyllde 15 år, piercade läppen bland annat!
 
 
April: 
Inget speciellt som hände, pappa fyllde år bland annat!
 
 
Maj: 
Va med Emma på majbrasan i Runby, hopptävlingar, även Laurus kvalade!
 
 
Juni:
Kakah åkte tror jag.. Skolan slutade, Emma var med på landet!
 
 
Juli: 
Sommarjobbade för första gången i mitt liv hos Anita på Blomsterpinglan! Köpte min Canon eos 1100d för dom pengarna. Åkte till Gotland i 2 veckor!
 
 
Augusti:
 Lovisa åkte med till landet, vi åkte Ålandsbåten. Laurus och jag tog våran första placering. Jag började 9an, och samma dag tog mitt godislöfte jag haft i ett år slut. Var med som förridare på Nordiska Märsterskapen med Laurus!
 
 
September:
Hopptränade Laurus på Lill Järva ordentligt inför andra hopptävlingen. Hopptränade rätt mycket hemma oxå. Gjorde även årets sista start med L på valla som slutade med en diskning.
 
 
Oktober: 
Kommer inte ihåg så mycket ifrån Oktober.. Var på Gotland på höstlovet. Red mycket med Elin, vi fick börja rida på åkrarna så vi fotade ett pass där som gick superbra! Laurus började även fatta galopp riktigt bra för skänkel nu.
 
 
November:
Började bli mycket i skolan så var knappt uppe i stallet nånting. Men red galoppass på banan då det började bli lerigt överallt.
 
 
December:
Jag och Lovisa hade våran luciashow, skolan slutade, betyg, julafton med mycket fina julklappar, jobbade 7 dagar i sträck.. och nu JULLOV.
 
 
 
2012 har varit ett bra år. Mycket motgångar och framgångar med Laurus, betygen för skolår 9, kompisar som inte finns i mitt liv längre, nya kompisar. Hoppas dock på att 2013 blir ett bättre år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0