You put me in the middle of the spotlight ♥

tjaatjaaa!

idag i stan gick det väl bra. gick med milla och nellie, vi gick faktiskt typ bara fel 1 gång så är ganska nöjd :) jag va kartläsare, nellie skrev svaren på frågorna och milla bara hängde på ;).. eller förlåt, hon höll pennan! ;)
vi va klara runt 12 så då drog vi till donken och käka och sen så va man tvungen att samlas vid centralen så vi hitta dit efter en stund men nellie och jag skulle stanna kvar i stan så vi drog därifrån rätt snabbt igen. vi gick först till bikbok och jag hade verkligen looovat mej sj och inte köpa ngt men det gick väl sådär.. efter som min oranga tjocktröja har gått sönder köpte jag en ny typ myströja i grön. kostade bara 99 och jag har kollat på den läääänge så kunde inte låta bli.. sen gick vi till cubus och nellie köpte mjukisar som va grymt snygga.. sen så åkte vi hem. duschade hos mamma sen drog jag hem till pappa och nu har vi precis ätit :)
kollade mina omdömen oxå. godkänd i alla ämnen och övermål på vissa wiiihooo :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0