missfärgning osvosvosv

jaa som rubriken säger, mitt hår vart missfärgat!
köpte ju hårfärg som ni såg häromdan. så vi mamma hjälpte mej och färga håret idag. tanken va ju att det skulle bli typ chokladbrunt men ist vart det mörkmörkbrunt/ typ svart och utväxten vart orange.. jag fick panik och börja typ skrika haha.. mamma börja garva och jag va nästan påväg att börja gråta.. men satte upp håret i en bulle och åkte ner till ica och köpte ny hårfärg. och det vart iaf bättre, vart typ svarthårig igen men nu skiftar det bara lite lite i rött uppe i hårbotten så jag rekomenderar verkligen casting creme gloss om ni ska tona håret.
åkte iaf hem till pappa sen och nu har jag precis ätit! har fixat filippas design oxå, hoppas hon vart nöjd!





Kommentarer
Postat av: hannah

vad är din "riktiga" hårfärg? :s

2011-11-04 @ 19:45:57
URL: http://helb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0