do you know how many fucking times i've cried for you?

tjjeeena sötnosar!

förlåt för dålig update idag men försöke blogga från nellies iphone men det gick sådär, hah!
tisdagar - veckans segaste dag verkligen! nellie och moa skulle till vikskolan idag vid 1 så dom 2 sista tråkigaste lektionerna fick jag vara utan mina små solstrålar! men jag överlevde, you see! vart dock lite tråkigare utan dom men men.
när jag kom hem duschade jag hos mamma och sen tog jag 45an och på den satt nellie som va påväg hem så snackade me henne och sen klev hon av. sen hoppa jag av vid frestadalen och tog 24an.
leo är på breaking dawn ikväll den lyllosen! men jag och moa ska gå, hoppas hon kan nästa vecka..




haha jag och nellie hade lagom kul på lunchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0