Godnatt ♡

Ligger äntligen i sängen nu med musik i hörlurarna och spelar Bubble Trouble ;) Kom hem från Emelie vid 23 ungefär, åkte till henne efter gymmet med popcorn och ostbågar för att kolla på matchen! Matchen var ju pinsam bara, tyckte inte svergie spelade bra alls faktiskt. Ronaldos två sista hade lätt gått att hindra men nej det lyckades inte svenskarna med. Emelie var rätt hysterisk haha så hon följde med mig till bussen efter. 
 
Gymmet innan gick bra, axlar blev det ändå tillslut så nu kommer jag har träningsvärk i både benen och axlarna imorgon, härligt! Men imorgon är det vilodag så får väl se vad jag hittar på! Viktor var där också så han var gullig och väntade någon minut tills jag blev kvar så hade vi sällis hem. Nej nu ska jag försöka sova vilket nog inte kommer bli alltför svår om jag får gissa. Ögonlocken nästan faller ihop av sig själva nu ;) Sov gott, vi hörs imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0