Godmorning guys!

Sovit gott? Det har jag! Var så extremt segt att komma ur sängen imorse, plus att jag hade världens huvudvärk vilket inte gjorde det speciellt mycket bättre.. Men upp kom jag i alla fall och nu sitter jag i skolan och har samhällskunskap! Det är den segaste lektionen på hela veckan haha.. Vi jobbar med massa frågor om grundlagar å sånt men ja, jag har inte speciellt bra koncentrationsförmåga såhär tidigt på morgonen ;) 
 
Vi har idrott efter, och jag kan knappt gå så this will be fun.. Innebandy ska vi ha också, aja lär springa som en förlamad anka men whatever :D Ha en bra dag så hörs vi senare, puss!
 
Bjuder på en söt liten bild på mickis och mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0