2013/11/20

God kväll! Haha gud nej vad gammal det lät.. Hej på er i alla fall! Jag sitter och trixar med en engelskaläxa jag har som går ut på att göra en tutorial med något som har med photoshop/illustrator/eller nått annat ämne och göra, alltså nått litet tips man vill dela med sig av typ. Jag valde då ett visa hur man gör "rounded corners" i photoshop. Man ska ha skärmdelning och prata på engelska, haha garvade typ när hon berättade uppgiften för jag visste att jag skulle misslyckas. Min engelska är sämst och nu ska jag dessutom spela in den.. Jaja bara att göra skiten och bita ihop..
 
Var även på extra matte efter skolan för jag och Mickis är retards och fattar ingenting, men det där var något av det segaste jag varit med om. Satt typ och stirrade med ingenting fastnade i huvudet.. Kom hem vid kvart i 5 ungefär så satte mig bara å latade mig direkt. Var också precis ute en stund med Emelie och pratade lite strunt och följde med henne ner till bussen. Vilodag från gymmet så var skönt och få gå lite ändå! Nu väntar jag bara på att Grey's och Paradise Hotel ska börja, har bäddat ner mig själv i sängen med en kopp te för börjar känna mig lite tjock i bihålorna och halsen.. Vill verkligen inteinteinteinte bli sjuk igen, orkar inte det :( Får be mamma fixa nån mirakelgrejs som fixar det haha. Vi hör senare, kramis ♥
 
En bild som är gjord så som jag ska försöka visa ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

eey vi är inte retards det är bara lärarna som suger på att förklara 😂👏

2013-11-20 @ 22:12:59
URL: http://miikaeladenise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0