2013-01-01

Heej på er!
 
Igår va en helt sjukt kul kväll!! Kunde inte blivit bättre.. Först kom Emelie hit och så var vi med Tobbe, Fabbe, Emil  Calle hos Tobbe. Sen gick jag och Emelie ner till bollstanäs och mötte Carl, Jacob, Fredde, Larsson och massa. Vi var med dom sen hela kvällen. Vid typ halv 2 gick vi upp mot grimsta och så bytte jag skor.. (gick i mina kilklackar hela kvällen=inte kul!) Sen gick jag Emelie Larsson och Fredde bortåt mot donken. Larsson och Fredde drog hem och jag och Emelie gick mot donken. Mötte Ali Pontus Kevin och Fabbe där. Sen trodde vi min buss gick vid halv 3 men det gjorde den inte så fick gå hem helt själv.. Hade inget batteri på luren haha trodde seriöst jag skulle bli våldtagen.. Men hade så sjukt kul igår, bästa<3 Fick nyårspussen oxå<3
 
Idag så vakna jag runt 10 för mitt alarm ringde som jag glömt å stänga av.. fml moment haha. Jag mötte Elin vid norrviken och så fotade vi lite och så. Skittråkigt väder men jaja! 2013 nu FTW. Nu ska jag bara äta något sen ska jag och Elin möta Ali Fabbe och Pontus! Ha en bra kväll, puss!
 
Sådär såg jag ut igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0