You can’t blame someone for walking away if you didn’t do anything to make them stay.

Hatar fucking äckel regn. Värsta som finns.
 
Lovisa å dom hämta mig typ 16.10 och så precis när vi kommer till stallet börjar det regna.. Man WIHÅ!!!!!! eller inte, det va fan översvämning.. Vi typ stog där och sopa och tömde med hinkar och allt hahah så vi red väl inte iväg föräns vid halv 6-6 nångång. Jag och Elin konditionstränade Larre å Natte. Galopperade uppför en backe och skritta ner tre gånger! Larresarre var ju inte liiite taggad haha, men shit vad jag garva under den ridturen haha älskar't<3
Nu ska jag äta och sen plugga NO, har sexualkunskapsprov imorgon -.- wiie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0