The best gift a guy can give his girlfriend: his time, his attention and his love.

Go'kväll haha!
När vi slutat skolan gick millis med mig hem, bytte om och lite så. Sen gick vi hem till henne och så bytte hon om. Sen tog vi bussen t bippen lata osv och mötte moa,anton,frans,emil,amanda,sofia och elvis där. Va med dom 30 min kanske, och sen tog jag bussen till Elin. Vi låg och kolla på tv först och sen vid 8 drog vi och träffa emil och oscar. Vi va typ hemma hos oscar och gjorde ingenting, haha skittrååkigt. Vid 21.39 tog vi bussen hem. Fredde ringde så snackade med han fram tills för typ 30 min sen. Nu ska jag tagga hopptävling imorgon i spöregn! Hihih wiie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0