Success means having the courage, the determination, and the will to become the person you believe you were meant to be.

Shulueluuu
Skolan var typ gaanska seg. Det var inte min dag idag haha, hade sexualkunskapsprov och det gick ju åt helvete och sen ja.. inte min bästa dag direkt. Efter skolan snackade jag skype med ett gääng personer, först chrisse och oliver, sen larsson, sen emil,fabbe,johannes,elin och fredde och sen elin igen haha. Tog sedan bussen till Lovisa och så åkte vi till stallet. Red Ludde och vi travade runt banan några varv och sen på stallplanen. Luddis va fiin idag. Sen busade jag lite med Larre på stallplanen, haha min prins vad jag älskar honom<3 Fredag imorron, wiihå. Ska träffa Elin efter skolan och vi ska väl dra uut. Nu ska jag göra engelskan, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0