bästabästabästa ponny

Lastade honom runt halv 10, han gick på i princip direkt hihi. Vi kom väl dit runt 10 så då lastade vi ur han, jag gick banan och sen värmde jag upp han ute, skritta trava och galoppera på en raksträcka. Hoppade även några småhinder på framridningen, inte så högt, typ 30 cm men det var typ kaos där inne haha så Larre blev lite småstressad. Men sen var det min tur! Hoppade 40 cm i den klassen och han hoppade allting jäättebra, blev några småstudsar med rumpan efter några hinder men annars var han såå fin, blev felfri och rosett :') 
Sen var det 45 cm klassen och det var bara 2 i mellan så fick komma in nästan direkt! Nu var det ju heeela 5 cm högre så nu tyckte Larre att planket var lite läskgit men han hoppade ändå snällt över! Inte lika mycket studsar med rumpan i den här klassen iaf:) Blev felfri här med så är såååå nöjd med honom :') Mina kusiner fick rida honom lite när jag var klar oxå :) Blev inte så mycket bilder men mamma filmade så ska försöka få över dom till datorn sen.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra mig mot Lovisa, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0