Your smile looks adorable on you. You should wear it more often.

Jag har verkligen ingen blogglust just nu.. Lite pågrund av att jag inte har något internet hos pappa och så just nu. Så räkna inte med en 3-4 inlägg/dag för det kommer inte hända öhöhöhö..
 
Igår så följde jag med Josefin och hade insläppet på harva. Vi kom väl hem vid 8 så då va jag ute med hubbis och fixade mig och så hämta Joel mig. Vi åkte hem till Josefin och hämta henne sen så drog vi till södervik. Det spöregna så vi satt där bara, adde kom oxå. Sen kom pierre och sara en stund, så körde pierre hem sara och då tog jag och jossans joels moppe och åkte hem till henne och hämta kläder och sen åkte vi till donken och sen hem. Hon sov hos mig inatt oxå. 
 
Skolan rullade på idag, efter jag slutat kom joel och jossan och så åkte vi ner till infra. Kom hem vid typ kvart i 4 men mötte max så var ute med han en stund. Nu ska jag bara plugga och sen åker jag till josefiiiin. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0