Life is too short to spend time with people who suck the happiness out of you.

Fredags kvällen spenderades med Sara. Den va kaos, värsta på länge. Vi träffade iaf emil,johannes å carl först. Va hemma hos emil och så. Hände lite grejer så drog därifrån runt 9 och drog t donken där ali,pontus å nån till va. Efter 30 minuter kanske drog vi t bredden och träffa max å marcus, och sen marcus å jim oxå. Vs med dom till typ 11 sen blev jag så jävla sur så vi drog hem t mig. Sar sov hos mig. Snackade med Elias i nästan en timme innan jag somna oxå<3
 
Lördagen var jag först hos Laurus. Mamma skjutsa upp mig så fixade med honom och red sen ner till travbanan. Körde galoppjobb med honom, och shiiit vilken häst jag har! Galopp från skritt, ökningar, avbrott, tempoväxlingar, bus. Och han var så extremt duktig. Bästa ridpasset på länge verkligen. Mamma hämtade mig runt 18 så då åkte vi hem, jag färga mitt hår och sen tog jag och Sara bussen t smedby. Vi fixade oss och sen vid halv 9 kanske drog vi till joel. Vid kvart i 11 så skulle sara hem så jag tobbe martina och sara gick till bussen och så belv sara hämtad och martina tog bussen. Jag och tobbe gick tillbaka t joel sen och så följde tobbe med mig en bit hem sen senare. 
 
Idag då så vakna jag vid 10 typ. Va ute med hubbe och åt frukost osv, sen dammsög jag hela huset haha duktig tjej! Sen vid 2 tog jag bussen t robin och fixade med allt där. Kom hem igen vid 16 ungefär. Mamma är i stallet och jag ska börja med min engelskaläxa. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0