Borta bra, men hemma bäst!

Nu är jag precis hemkommen från Gotland! Har haft några riktigt bra dagar där nere, med i princip bara bra väder. 
 
Dom första två dagarna spenderades med mina kusiner inne visby med shopping och lite mys. Och dom andra dagarna var jag ute hos min gammelmormor i Fårösund och där räfsade vi löv, fotade maaassor, och lite annat. Så sjukt skönt å komma bort från väsby ett tag även om jag saknar alla. 
 
Idag innan vi åkte till båten svängde vi även förbi Lojsta Hed och alla ponnysar där! Smakprov från gotland kommer nu, orkar inte ladda upp alla ... 746 bilder HAHA! Och som pricken på i:et så hittar vi två Globen biljetter i brevlådan när vi kommer hem, LYCKA!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snygg jacka ;)! Åh va kul att hälsa på hos hästarna och dom gulliga fölen :)! Vi är glada att ha dej hemma igen! :) <3

2012-10-31 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0