Always remember to smile. You may not know it, but someone might be dying to see that smile everyday.

 
Hej jag suger på att blogga hohihihihhhhoohihhi.
 
Igår iaf så hade södervik nattorientering i Smeeedy så Elias ringde mig när han var klar så jag gick ut och mötte honom. Kom in vid 9 nångång så duschade då och sen låg och och snacka i telefon tills jag somna.
 
Idag så rullade skolan på som vanligt. Mellan dom två sista lektionerna kom min lilla moatoa och hälsa på, shiiit vad jag saknat henne<3 Nu sitter jag och har precis skickat in min engelskaberättelse så ska börja rulla mot pappa nu. Vet inte vad som händer ikväll, kanske skulle träffa eliias , we'll see! Puss
 
Jag och mandis idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0