You can’t blame someone for walking away if you didn’t do anything to make them stay

Heeeisan!
 
Åkte till Jennifer och Jonas igår vid 9 ungefär, vi kollade på film och lite så. Gud vad vi garva hahaha.. Vid halv 2 typ gick vi ner till stationen och tog taxi hem. 
 
Vaknade vid typ 11 idag, var ute på en långprommis med Hubbe och sen skjutsa pappa hem mig till mamma och så satt jag och la in massa musik till iphonen, nu behöver jag bara koden hihi sen funkar den! Vid 4 typ åkte jag upp till Robin. Var ensam där och det var kolsvart ute.. Lite läskigt haha :( Red iaf ut i ca 20 minuter med typ reflexer upp till öronen haha! Mamma hämtade mig vid halv 7 och så har jag duschat och ätit.
 
Helt otaggad till skolan imorron.. Har chilldag så det borde gå bra ändå!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du kom :D! Mer garv ska de bli hahaha ;)

2012-11-05 @ 18:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0