Love is not blind. It sees but it doesn’t mind.

Hej på er.
 
Har verkligen inte haft någon blogglust alls senaste dagarna, FÖRLÅT! Ska försöka bättra mig! Igår så åkte jag med Jossan till hennes ponny i Harva. Först red hon i kanske 30 minuter och sen red jag i 40 typ. Han var gaanska pigg med Jossan så när jag hoppa upp började han lugna ner sig. Andra gången jag red honom men jag tyckte det gick bra iaf. Vi tog bussen hem 21.23 typ men bussen från centrum gick typ efter 3242425r2 år så Joel fick komma och hämta oss. När vi var typ hemma vid Jossan lossnar idiotens styre (...) hahhah det gick ju som det gick. Pierre kom och fixa det och så körde Joel hem mig sen.
 
Skolan idag var helt okej, inte haft en ända läxa den här veckan så det är ganska skönt. NO-provet blev framflyttat till om en vecka! :d Slutade 14.55 så gick hem och hämta mina ridgrejer och sen tog jag bussen till Lovisa, mötte Fabbe på bussen oxå sjuuukt länge sen.
 
Hennes mamma körde oss till stallet vid 5 och så red vi ut en stund, sviiinkallt men skitmysigt. Tjejsnack om allt verkligen. Behövde jag verkligen efter allt drama haha! Fixade Laurus efter och så kom Lovisas mamma vid 19.20 så var hemma halv 8. Har duschat och så nu ska jag äta och sen kolla på Eclipse. Ha en bra kväll, puss! 
 
finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0