Text a girl '' Hey beautiful '' and trust me you could make her whole day..

Helloooo cuties :*

Förlåt för att jag inte bloggat, men det har varit lite fullt upp. Igår hade jag hoppträning med Laurus, en sista gång innan tävlingen. Han va sjuukt stissig i början men sen lugnade han ner sig och jag hoppade lite olika hindertyper. Han gjorde några piruetter å jag va påväg av men jag åkte faktiskt inte hihi! Efter så fick Lovisa skritta och trava av han och hon fick hoppa ett litet hinder hihi. Och idag så åkte jag och lovisa till stallet och fotade. Vi fick några riktigt bra bilder hhihihi men dom får ni när Lovisa skickat dom. Imorgon ska jag å Lovisa köra larre hihi woopwoop. Men nu ska jag kolla på desperate! puss







nåra bilder mamma tog, fler kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0