tidsfördriv

1. Är du singel? ah
2. Är du lycklig? ah
3. Är du uttråkad? haha ja men typ
4. Är du ledsen? nej
5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? ja såklart
7. Är du full? om jag är
8. Är du en cooling? men alltid
9. Är du från Irland? nej?
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nope

Skit

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? har inte hänt mig, så nej
2. Har du nånsin blivit sårad? jao
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? har jag säkert

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja vem har inte?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? ja hahah
7. Är du kär? nja
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja såklart


10 saker två alternativ
Kärlek eller lust? Kärlek
Hår eller ögon? ögon 
Katt eller hund? hund

TV eller Internet? internet 
Coca-cola eller Pepsi? pepsi
Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? båda
Pengar eller lycka? Lycka 
Dag eller natt? båda
MSN eller mobil? mobilen, min bästavän


10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej 
3. Gjort nåt du ångrar? ja 
4. Hoppat Bungee Jump? nej aldrig i livet, typ självmord
5. Ljugit för någon du tycker om? ja .. 
6. Ätit en hel tårta? nej aahahhaha
7. Gjort bort dig offentligt? ja AHAHAHAH
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? japp
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja ahaha
10. Velat försvinna? hahaha ah

Skit
Vad såg du på tv sist? eh typ bb
Vems blogg läste du sist? amandas
Vad åt du sist? mat wie
Vem pratade du med sist? millaa
Vad sa du? nånting förmodligen
Vem ringde du sist? pappi
Vem messade du sist? diana
Vad läste du sist? det här testet
Vem kramde du sist? moa tror jag
Vem bjöd du sist på något? hahahah venne
Vad köpte du sist? dedu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0