I'm going to live my life, no matter what happends.

Förlåt för riktigt dålig bloggning verkligen! Men just nu är det väldigt mycket .. Men du praoar ju nu - tänkter ni säkert, men saken är den att fast jag praoar just nu, och våra dagar är rätt chill så är jag sjukt stressad, pga flytten och att jag går upp väldigt tidigt och sen jobbar i 9 timmar. Det sliter mer än vad man tror. Så därav ganska dålig blogging. Sen har jag inte det här ''bloggsuget'' just nu heller, så fort amanda fixat klart min design, som egentligen är relativt klar men hon har inte satt in den, iaf när den är klar så looovar jag att blogga bättre. Då är flytten avklarad oxå så då behöver jag inte va så stressad för det. Så tills vidare, kommer det komma ungefär 1-2 inlägg om dagen. Puss&Godnatt
vill bara ta med mig dig och dra härifrån, och aldrig komma tillbaka ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0