I'll be living lika a rockstar

Förlåt för dååålig bloggning!
Idag iaf så när jag slutat var jag ute med rossi, sen åkte jag hem till pappa och så kom lovisa hit. Vi gick ner till Robin först och så kom josefin lite senare. Vi började med lite bommar, robin va skitduktig. Sen satte vi upp ett 30-kryss kanske och Robin är ju jätteosäker i hoppningen men med dart som för-häst gick det skitbra! Sen höjde vi det till ett 40 rättuppstående och det hoppa han utan att tveka. Skitduktig verkligen. Sen fixade vi hestarna och sen gick jag å lovisa hem till mig. Åt och så sen fick jag mina presenter av henne :D Fick ett schabrak, och ett stort collage med massor med foton på mig å laurus :'') skitglad verkligen. Hur fint som helst!
Nu sitter jag bara och lyssnar på musik osv. Är skittrött så ska nog sova tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0