Your smile looks adorable on you. You should wear it more often.

Shooosan!
Åkte ju somsagt till stallet, jag och Laurus skulle ha blivit fotade idag med det blev inte så. Så jag red ut en stund och busade runt med honom hihi! Ibland så bara äälskar jag honom .. i början va han jätte fjantig och typ skygga för allt, men sen när jag trava och galoppera så va han så jävla fin. Hoppade över en stock på typ 60 cm och han bara flööög över :') min fina kille♥ Sen red jag lite vid ridvolten och tränade galoppfattningar+avbrott och han va ju underbar. Gjorde allting klockrent verkligen. Sen så betade jag honom i ca 15 minuter osv! Ikväll ska jag bara vara hemma, och imorron ska jag först till Robin och sedan till Laurus. Och på kvällen ska jag upp till runby och sova hos Emma! Vi hörs senare, puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0