The best relationships start from friendships.

Helluu där!
Gårdagen va såååå najs. Började med att mormor kom hit så fikade vi lite efter avslutnigen. Sen drog jag till Milla och sen cyklade vi t ica där vi mötte moa,amanda,bea,niklas,tomas,frans å emil. Så handlade vi lite där och sen drog vi ner till norrviken och grillade och hade det mys! Badade även för första gången igår! :) Sen runt 8 drog jag å moa hem till mig och så bytte jag om. Sen drog vi till tha statione och sen gick vi till vilunda och mötte joel å nåra. Sen vid 11 tog vi bussen hem osv och så körde Axel hem mig! En riktigt skön kväll verklgien!
Sen idag så vaknade jag runt halv 11 och så fixade jag mig, och sen träffa jag mange en stund, kom nyss hem från han och nu ska jag dra mig mot stallet! Vi hörs senare, puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0