Sometimes i just want to kill myself just to see if anyone really cares.

Nu har jag varit duktigt hihi! Eftersom Lovisa ska sova här imorgon och hon fyllde ju år i måndags så har jag baakat :)) och eftersom hon läser min blogg så säger jag inte vad .. det får ni se imorgon! Vi ska även ha en liten ''bloggkväll'' imorgon, hihihi det får ni oxå veta imorgon ;)) Vi ska åka till stallet runt 12-halv 1 så innan det måste jag ner till hööks och köpa en vit tröja. Ska ju ha photoshoot dag imorgon ;) Ska även rida två hästar så fullfart blir det. Vi tar nog Laurus först och efter det gör vi i ordning Smaiky och Contra så blir det dressyrpass på dom! Roligt roligt! Imorgon invigs mina nya ridbyxor oxå, kärlek till dom hihi så jädrans snygga..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0