No one can change a person. But someone can be a reason for a person to change.

Godkväll hihi!
Gick upp vid 6 imorse, kom till stallet vid ca 7 och så lastade vi vid kvart i 8 så vi blev lite försenade. Jag sov typ halva vägen dit men vi kom väl till Sundbyholm typ runt 10.10 kanske. Så vi selade ut honom direkt och jag hade ca 6 minuter på mig och värma honom så jag blev ganska stressad ahhaha. Jag hade nummer 2 i hans lopp så stog på egen volt med 40 meters tillägg. Han tog starten skitbra, utan galopp som han alltid har haha! Han skötte sig utmäärkt under hela loppet och jag vann faktiskt loppet hihi men etftersom det var ett idealtidslopp så skulle man ju anmäla en tid som man ville att hästen skulle gå,, och vi hade anmält 2.53,0 som tid och Laurus gick 2.53,8! Man skulle försöka komma så nära sin tid som möjligt och dom fem som kom närmast sin tid får hederspris. Och det va bara en som kom närmare sin tid än Laurus så vi kom 2a :D Fick grimma, roset och nån musik sak hihi! Är såå nöjd med laurus, inte dåligt att både vara 1 & 2 i samma lopp va? ;) Det va ju jävla pissväder hela dagen och sen när vi skulle åka hem så va det ju jävla Thailand.. KUL! Vi lastade iaf och åkte hem runt 3 så va hemma vid 5. Mockade ut släpet medans mamma fixade det andra och så :) Sen åkte vi hem osv och så har jag ätit och nu kollar jag på film! Åker ut till landet imorron, emma skulle ju följt med men hon ville väl inte eller ngt sånt. Så min brroooorrrr kommer ut istället hihihi feeezt fan! Vet inte om jag kommer kunna blogga nånting medans jag är borta men fixar nått inställt och så får väl Lovisa kanske blogga nånting, hihihihi bästa loviiiisa! <3
Ha det bra så länge puuuuuss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0