LOVE Cycle: Strangers –> Friends –> Best friends –> Lovers –> Heart Break –> Strangers

Helluuu!
Allt bra med er? Med mig är det suuper iaf! Skolan idag va chill, det va 9ornas show på morronen, sen film och sen städa vi och så fick vi sluta! Så då drog jag ner till centrum och mötte Emma där. Så köpte jag örhängen och trosor tills avslutningen. Sen tog jag bussen hem och på den va Natta och Julia, Signe så snacka med dom lite. Jennifer, åsa å pappa mötte mig vid bussen och så fixade Jennifer mitt hår hihi :) blev jättebra! Sen va vi ute på en prommis med HuberT' och nu sitter jag och kollar på Frankrike - England!
Imorron ska min älskade skola till Steningebadet i märsta.. FYFAN VAD KUL -.- hahahaha fast nej. Wäää jag vill ej gå nanananan. Hahahah får se hur jag gör men nu ska jag sluta tråka ut er puuus :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0