Its better to love someone you can’t have, than have someone you can’t love.

Hejhej!
Kom precis hem från stallet. Mamma hämtade mig hos emma vid ca halv 4 så då åkte vi ner till Ica för vi skulle ta fästingsprutan, euw. Men eftersom jag inte mår speciellt bra så bestämde vi att vi skulle vänta till på torsdag istället wihå haha! Efter det åkte vi till donken och köpte glass och sedan åkte vi till stallet. Laurus hade rullat sig så han såg ut som ett vandrande lermonster haha.. Så mamma duschade han och sen fick han stå inne i boxen och torka. Jag mådde så sjukt dåligt så jag somnade i 2 timmar medans mamma packade allt. Och sen vaknade jag vid ca halv 8 och så åkte vi hem. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och sen gå och lägga mig. Vill vara frisk tills imorgon eftersom Laurus och jag ska tävla borta i Eskilstuna :) Ni får hålla tummarna att det går bra hihi ;) Imorgon kommer det vara en gästbloggare här, så håll utkik ;)! Ha en bra kväll, puss!


Bild ifrån när vi var på Eskils sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0