If plan A did not work, the alphabet has 25 more letters. STAY COOL

Hejhej hihi.
Har precis varit ute med Hubbe, Kakah har pappa med på jobbet för det kanske är några som ska köpa henne så dom skulle kolla på henne ikväll.
Skolan idag var chill, vi gjorde typ ingenting på lektionerna utan bara mass utvärderingar och betygsprat. Jag fick behålla mitt B i spanska, är man gryyym eller? :D hihi sen så kollade vi på 9ornas mor lärarnas brännbollsmatch men jag, milla, bea å amanduus drog tidigare så gick vi ner till infra och så solade jag. Sen tog jag bussen till Lovisa. Där prövade vi lite olika håruppsättningar och smink till hennes bal. Sååå fin blev hon :') Ska fixa allt på henne på tisdag så ni får förmodligen bilder på snyggingen sen.
Nu ska jag dra mig hem mot mamsen och så hörs vi kanske senare, eller imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0