Gästbloggning

Hejsan, heheh, nu är det Lovisa här som bloggar idag. Gör väl som man brukar och kör en presentation av mig själv. Fyller i alla fall 16 om sisådär en vecka. Är stalltjej precis som johanna och är medryttare på två hästar, i två olika stall. Blev ingen lång text, så berättar om hästarna ist. :)

Smaiky:
Han är ett 16 årigt varmblod, men har varit ridhäst i 11 år. Har varit medryttare på honom i nästan 2 år men känt honom lite längre. Vi tränar dressyr ochhoppas på att komma ut på lite tävlingar snart. Smaiky står i samma stall som Laurus.
 


Honey:
Honey är den andra hästen som jag rider även han är ett varmblod och är 17 år. Har inte ridit honom så länge utan bara i ca. 5 månader. Så vi har mest lärt känna varann och har testat både hoppning och dressyr. Vi ska även försöka komma ut på lite träningar tillsammans. Honey står i samma stall som Robin, som johanna rider.



Nu ska jag packa klart och ge mig iväg till denna söööta hund för lite hundpassning. Bloggar mer ikväll kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0