you can hate me, but you'll never gonna break me bitch

tjo på er sötisar!
kom precis hem från stallet, eller aa slutade skolan vid typ 14.20 så drog hem, gick ut med rossi och sen åkte vi till centrum å dom fixade till naglarna. Efter det åkte vi till stallet. prövade barbackajorden på laurus. hahah assvårt å hitta balansen först men efter ett tag gick det bra :) han va hur fin som helst, bråka ingenting! pröva lite skänkelvikning, hih riktigt duktig. sen trava jag av honom i en lång och låg form och han bara sprang å frusta haha söten ;* kände inte av min sträcking när jag red men när jag skulle hoppa av så gjorde jag det för fort så sträckingen kan ha blivit värre.. hehe bra johanna! jaja får väl se imorrn.
nu ska jag hjälpa mamma med maten, lägger upp lite hiss&diss om en stund så kika in då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0