the bloggpaus is over bitches

den varade länge.. eller hur! nej men snackade ut med moa å lovisa så mår mycke bättre nu.
efter skolan gick moa med mej och sen gick vi och mötte lovisa, haha moa hoppa på bussen lovisa gick av. sen gick vi till hööks och lovisa köpte ett schabrak, guud vart helt kär i deras nya kollektion :( aja sen åkte vi till centrum och jag prövade ett par jeans, men dom hade inte den modellen i en mindre storlek så måste åka till stinsen å kolla..
efter det åkte vi hem till henne osv och sen vid typ 8 åkte jag hem, satte mig vid datan å nu snackar jag lite skype med elinpelinskelin HAHAHAH asså guud nångång ska jag spela in vårat samtal.. HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0