Of course life is a bitch If it was a slut, it would be easy.

word^

tjoo på er iaf, hoppas ni haft en bra dag!
fick ju äntligen träffa moa imorse, hihi både hon å jag hade värsta smilet på läpparna, men har verkligen saknat bruden galet mycke! fick min julklapp oxå haha, en Jimmy Choo väska :D haha vart typ överglad.. men skitfin va den verkligen!
annars har väl skolan gått bra, brandalarmet ringde haha jag å moa typ dog av hjärtattack och sen fick vi stå å frysa i typ 1000 år för att vi inte hann hämta våra jackor.. men iaf när jag kom hem va jag ute med rossi en snabbis och sen satte jag mig här. ska igentligen börja förbereda mina prao-mail för vill verkligen ha praoplatsen men ja vi får se, har ingen aning om hur jag ska skriva och har ingen lust heller just nu. har typ sträckt mig i en muskel jag inte ens visst fanns haha.. sjukt ont gör det iaf :(

Ag31i9icaaanlhf_large


Kommentarer
Postat av: julia

vart ska du praoa? :)

2012-01-10 @ 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0